preskoči na sadržaj
 

NAJVAŽNIJA PRAVILA PONAŠANJA ZA UČENIKE U ONLINE UČIONICI

 

 

  • Kamera mora biti uvijek uključena
  • Za riječ se javljate podizanjem ruke u razgovoru
  • Mikrofon neka bude uvijek stišan, uključujete ga tek kada vas učitelj prozove
  • Na svoj profil stavite vlastitu sliku da se možemo lakše prepoznati
  • Ugasite sve ostale sadržaje i aplikacije, kako se ne bi usporavao i ometao rad Teams platforme
  • Pridržavajte se internetskog bontona: pišite punim rečenicama, nemojte koristiti kratice, ne pišite VELIKIM tiskanim slovima (izgleda kao da vičeš)…
  • Prije postavljanja pitanja pozorno pročitajte upute u objavi kako se pitanja ne bi ponavljala
  • Provjerite kanale na Teamsu više puta na dan, da ne propustite neku obavijest.
  • Ukoliko imate poteškoće s internetom odnosno priključivanjem u video poziv, OBAVEZNO putem privatnih poruka obavijestite predmetnog učitelja ili razrednika te dogovorite način izvršavanja obaveza za taj nastavni sat.

U privitku objave nalazi se dokument s opširnijim  pravilima ponašanjima te obvezama učenika za vrijeme trajanja online nastave. 



Priloženi dokumenti:
Pravila_ponasanja_u_virtualnim_ucionicama.docx (143.66 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: JOSIPA HORVAT   datum: 18. 1. 2021.

E-IMENIK

E-IMENIK PRISTUP ZA UČITELJE

http://e-dnevnik.skole.hr/main/login

E-IMENIK PRISTUP ZA UČENIKE

http://ocjene.skole.hr/pocetna/prijava


Tražilica

Kalendar
« Srpanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2012.

Ukupno: 433286
Ovaj mjesec: 2305
Ovaj tjedan: 832

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju