preskoči na sadržaj
 

Natječaj - tajnik/ca škole

       

OSNOVNA ŠKOLA PODTUREN

Čakovečka ulica 5, 40317 Podturen

 40317 Podturen

 

 KLASA: 112-04/23-01/03

URBROJ: 2109-01-39-23-01

Podturen, 31.08.2023.

 

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11.,5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 152/14 94/13., 136/14.-RUSRH, 152/14., 7/17., 68/18., 98/19. i 64/20, 151/22.) članka 13. Pravilnika o radu OŠ Podturen (KLASA: 011-02/23-01/01, URBROJ: 2109-01-39-23-01) te članaka 6. i 7. Pravilnika o zapošljavanju OŠ Podturen (KLASA:003-05/19-01/01, URBROJ:2109-01-39-19-01) ravnateljica OŠ Podturen objavljuje:

 

N A T J E Č A J

za radno mjesto

 

  1. TAJNIK/CA ŠKOLE – 1 izvršitelj/ica na neodređeno, puno radno vrijeme – 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena - mjesto rada: Osnovna škola Podturen, Čakovečka ulica 5, 40 317 Podturen

 

UVJETI ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA:

- kandidati koji se prijavljuju na natječaj uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa, sukladno općim propisima o radu, trebaju ispunjavati i posebne uvjete propisane člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22)

- na natječaj se može javiti osoba koja je završila:

1. sveučilišni diplomski studij pravne struke ili specijalistički diplomski studij javne uprave

2. preddiplomski stručni studij upravne struke, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke 1.

 

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE NA NATJEČAJ:

- 8 dana od dana objave natječaja odnosno do 08.09.2023. godine.

 

ZAPREKE ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA:

- radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba za koju postoje zapreke sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

 

Uz vlastoručno potpisanu prijavu u kojoj je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu, broj telefona odnosno mobitela, e-mail adresu i naznaku radnog mjesta na koje se prijavljuje), potrebno je priložiti:

  • životopis
  • diplomu odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  • dokaz o državljanstvu
  • uvjerenje nadležnog suda da podnositelj prijave nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi - ne starije od dana raspisivanja natječaja
  • elektronički zapis o radnopravnom statusu ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

 

Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se izvorniku, ovjerenoj preslici ili elektroničkom zapisu.

 

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21)članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine  broj 33/92, 77/92,27/93, 58/93, 2/94,76/94,108/95, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) članku 9.  Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji  i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13,152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj  pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba  koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužna je  priložiti  sve  dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze ( članak 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

(https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf)

                                                              

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49.st.1.Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocslmagges//dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

Osoba koja je pravodobno dostavila potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjava uvjete natječaja dužna je pristupiti procjeni odnosno testiranju prema odredbama Pravilnika o zapošljavanju Osnovne škole Podturen koji je dostupan na mrežnim stranicama školske ustanove – poveznica: http://os-podturen.skole.hr/dokumentiskole

 

Područje provjere, pravni i drugi izvor za pripremu kandidata za testiranje, vrijeme i mjesto održavanja testiranja te rok za objavu vremena i mjesta održavanja testiranja objavit će se  na web stranici škole http://os-podturen.skole.hr.

 

Sve kandidate koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja Povjerenstvo će putem web stranice škole http://os-podturen.skole.hr pozvati na procjenu odnosno na testiranje najmanje 3 dana prije dana određenog za procjenu odnosno testiranje. Ako kandidat ne pristupi procjeni odnosno testiranju smatra se da je odustao od prijave na natječaj. Kandidat/kinja prijavom na natječaj daje privolu na obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima tj. Ispravama, a za potrebe provedbe natječajnog postupka sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.

 

Natječaj je otvoren od 31.08.2023. do 08.09.2023.

 

Pismene prijave sa traženom dokumentacijom podnose se neposredno ili poštom  najkasnije do 08.09.2023. godine na adresu:

 

OSNOVNA ŠKOLA PODTUREN

ČAKOVEČKA 5,

40317 PODTUREN

s naznakom „ZA NATJEČAJ- naziv radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje“

 

Kandidat/kinja prijavljen/na na natječaj bit će obaviješten/na putem mrežne stranice školske ustanove ( https//:os-podturen.skole.hr) najkasnije u roku od osam dana od dana sklapanja ugovora o radu s odabranim/om kandidatom/kinjom.

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe natječajnog postupka.

 

                                                                       Ravnateljica: Marijana Cerovec, mag.prim.educ.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Maja Munđar   datum: 31. 8. 2023.

E-IMENIK

E-IMENIK PRISTUP ZA UČITELJE

http://e-dnevnik.skole.hr/main/login

E-IMENIK PRISTUP ZA UČENIKE

http://ocjene.skole.hr/pocetna/prijava


Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2012.

Ukupno: 574583
Ovaj mjesec: 2593
Ovaj tjedan: 572

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju