2023-09-14 14:08:21

Natječaj - pomoćnik/ca u nastavi

       

OSNOVNA ŠKOLA PODTUREN

Čakovečka ulica 5, 40317 Podturen

 40317 Podturen

 

 KLASA: 112-04/23-01/04

URBROJ: 2109-01-39-23-01

Podturen, 14.09.2023.

 

Na temelju Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11.,5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 152/14 94/13., 136/14.-RUSRH, 152/14., 7/17., 68/18., 98/19. i 64/20, 151/22.), Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 102/2018, 59/19, 22/20) i na temelju projekta „Škole jednakih mogućnosti“ u Međimurskoj županiji za školsku godinu 2023./2024., ravnateljica OŠ Podturen objavljuje:

 

N A T J E Č A J

za radno mjesto

 

  1. POMOĆNIK/POMOĆNICA U NASTAVI – 3 izvršitelj/ica na određeno (do 21.06.2024. god.), puno radno vrijeme – 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena, prema rasporedu sati učenika za kojega je pomoćnik zadužen

Mjesto rada: Osnovna škola Podturen, Čakovečka ulica 5, 40 317 Podturen – 2 izvršitelja,      Područna škola Sivica, Glavna ulica 47, 40317 Podturen – 1 izvršitelj

 

UVJETI ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA:

  1. Završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje
  2. Kandidat ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojemu će pružati potporu
  3. Protiv kandidata ne smije biti pokrenut kazneni postupak

 

Osobe koje nemaju završenu edukaciju za poslove pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju trebaju prije početka rada s učenikom biti educirane kroz pohađanje programa u minimalnom trajanju od 20 sati prema definiranim elementima programa. Navedena edukacija nije uvjet za zapošljavanje, no ako kandidat posjeduje dokaz o završenoj edukaciji, mora ga priložiti uz prijavu.

 

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE NA NATJEČAJ:

- 8 dana od dana objave natječaja odnosno do 22.09.2023. godine.

 

Uz vlastoručno potpisanu prijavu u kojoj je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu, broj telefona odnosno mobitela, e-mail adresu i naznaku radnog mjesta na koje se prijavljuje), potrebno je priložiti:

  • životopis
  • diplomu odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  • dokaz o državljanstvu
  • uvjerenje nadležnog suda da podnositelj prijave nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi - ne starije od dana raspisivanja natječaja
  • elektronički zapis o radnopravnom statusu ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

 

Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se izvorniku, ovjerenoj preslici ili elektroničkom zapisu.

 

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21)članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine  broj 33/92, 77/92,27/93, 58/93, 2/94,76/94,108/95, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) članku 9.  Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji  i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13,152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj  pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba  koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužna je  priložiti  sve  dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze ( članak 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

(https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf)

                                                              

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49.st.1.Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocslmagges//dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

Osoba koja je pravodobno dostavila potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjava uvjete natječaja dužna je pristupiti procjeni odnosno testiranju prema odredbama Pravilnika o zapošljavanju Osnovne škole Podturen koji je dostupan na mrežnim stranicama školske ustanove – poveznica: http://os-podturen.skole.hr/dokumentiskole

 

Područje provjere, pravni i drugi izvor za pripremu kandidata za testiranje, vrijeme i mjesto održavanja testiranja te rok za objavu vremena i mjesta održavanja testiranja objavit će se  na web stranici škole http://os-podturen.skole.hr.

 

Sve kandidate koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja Povjerenstvo će putem web stranice škole http://os-podturen.skole.hr pozvati na procjenu odnosno na testiranje najmanje 3 dana prije dana određenog za procjenu odnosno testiranje. Ako kandidat ne pristupi procjeni odnosno testiranju smatra se da je odustao od prijave na natječaj. Kandidat/kinja prijavom na natječaj daje privolu na obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima tj. Ispravama, a za potrebe provedbe natječajnog postupka sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.

 

Natječaj je otvoren od 14.09.2023. do 22.09.2023.

 

Pismene prijave sa traženom dokumentacijom podnose se neposredno ili poštom  najkasnije do 22.09.2023. godine na adresu:

 

OSNOVNA ŠKOLA PODTUREN

ČAKOVEČKA 5,

40317 PODTUREN

s naznakom „ZA NATJEČAJ- naziv radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje“

 

Kandidat/kinja prijavljen/na na natječaj bit će obaviješten/na putem mrežne stranice školske ustanove ( https//:os-podturen.skole.hr) najkasnije u roku od osam dana od dana sklapanja ugovora o radu s odabranim/om kandidatom/kinjom.

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe natječajnog postupka.

 

                                                                       Ravnateljica: Marijana Cerovec, mag.prim.educ.

 


Osnovna škola Podturen