preskoči na sadržaj
Izrada računalnih igara

IZRADA RAČUNALNIH IGARA

Računalne igre uglavnom doživljavamo kao pošast novog doba, koja zaluđuje djecu, uzima im puno vremena, i odvaja ih od stvarnog života i kontakata u živo. Manje je poznato da se različiti oblici igara intenzivno koriste u obrazovanju, industriji, medicini, sociologiji i drugim „pametnim“ primjenama.

Umjesto da se igraju, učenici će na ovoj radionici naučiti programirati računala, na najmoderniji način – vizualnim programiranjem. Stvarat će edukativne i logičke igre koje će ih veseliti, a pri tome steći znanja i naučiti tehnike koje koriste profesionalci u izradi složenih profesionalnih programa ali i produbiti svoja znanja iz različitih područja, primjerice povijesti, geografije itd.

U ovoj radionici će se u potpunosti primijeniti nove metode poučavanja i učenicima otvoriti sasvim nove teme, za koje u redovnom nastavnom programu nema dovoljno vremena. Istovremeno, vizualno programiranje idealno je za početnike koji do sada nemaju nikakvog iskustva s programiranjem računala. Stoga je ova radionica jednako prikladna i učenicima bez programerskog iskustva i onima koji su već učili klasično programiranje. Namijenjena je učenicima viših razreda osnovne škole i srednjoškolcima. Korištenjem dva programska alata: Game maker i Kodu, učenici će na praktičan način naučiti razlikovati načela programiranja od specifičnosti nekog alata.

 

Plan i program rada radionice Izrada računalnih igara

Game maker

  • instalacija alata, upoznavanje radnog okružja i osnovnih naredbi, upoznavanje web sjedišta alata

Moja prva igra

  • definiranje osnovnih značajki igre: definiranje objekata i akcija u igri, kreiranje „sobe“, definiranje zvukova, kontrola, tijeka igre i razina igre, spremanje i testiranje igre, objava igre na mrežnim stranicama

Labirinti

  • upoznavanje s idejom igara labirinata, definiranje objekata i „soba“ igre, definiranje objekata za skupljanje bodova, definiranje objekata za oduzimanje bodova, postavljanje rezultata igranja igre, definiranje broja života igrača i načina prijelaza na slijedeću razinu, postavljanje zvukova u igri, spremanje i testiranje igre, objava igre na mrežnim stranicama

Platforme

  • upoznavanje s idejom igara platforma, definiranje kretanja i skakanja igrača, kreiranje platformi i zidova u sobi, definiranje značajki igrača, skupljanje bodova, oduzimanje bodova, gubljenje života, prijelaz na slijedeću razinu igre, spremanje i testiranje igre, objava igre na mrežnim stranicama

3D igra

  • postavljanje trodimenzionalnog prikaza u igri: definiranje prozirnosti objekta, postvaljanje objekata u odnos bliže – dalje i  ispred – iza, postavljanje sporijeg kretanja udaljenijih objekata, definiranje sjene objekata,  postavljanje različitih perspektiva pogleda na igru, skaliranje objekata, spremanje i testiranje igre, objava igre na mrežnim stranicama

 

 

Kodu

  • instalacija alata, upoznavanje radnog okružja i osnovnih naredbi Kodu Game Labs, upoznavanje web sjedišta alata, upoznavanje s osnovnom programskom strukturom i navigacijom

Istraživanje svjetova

  • stvaranje vlastite prve igre od ponuđenih svjetova, upoznavanje mogućnosti odabranog svijeta, dodavanje objekata te podešavanje raznih mogućnosti prikaza svijeta, spremanje i testiranje igre, objava igre na mrežnim stranicama

Stvaranje vlastitog svijeta

  • upoznavanje s vrstama terena, odabir i izgradnja vlastitog terena (uzvisine, udubine, dodavanje vodene površine i sl.)

Nastanjivanje svijeta

  • upoznavanje objekata (drvo, jabuka, zvijezda,…) i likova (Kodu, kornjača, riba, brod,… ), programiranje likova definiranjem uvjeta i akcija koja se odvija na zadani uvjet, spremanje i testiranje, objava na mrežnim stranicama

        Naprednije uređivanje svijeta

  • dodavanje i uređivanje zvučnog zapisa igri, postavljanje mogućnosti mjerenja vremena, uređivanje mogućnosti osvjetljenja

                Prilagodba za Xbox

  • završno uređivanje i testiranje igara, prilagođavanje igara za igranje na konzoli Xbox, objavljivanje igara na mrežnim stranicama


Radionica se organizira za učenike 5. i 6. razreda.

Ukupno trajanje: 22 sata

Voditeljice:  Ivana Ružić, dipl. informatičar

IZDVAJAMO...

       

 


E-IMENIK

E-IMENIK PRISTUP ZA UČITELJE

http://e-dnevnik.skole.hr/main/login

E-IMENIK PRISTUP ZA UČENIKE

http://ocjene.skole.hr/pocetna/prijava


Tražilica



Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2012.

Ukupno: 298072
Ovaj mjesec: 2144
Ovaj tjedan: 841

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju